2009

288 var fint.

Men säger som silverfisken: känns helt enkelt inte som läge för summering nu. Jag vill framåt, inte blicka bakåt.

2009 kommer bli awesome, eftersom jag ska till Japan. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Sen hoppas jag att Stan och jag får det fint. I Japan ska jag ringa honom varje dag om jag kan, slänga iväg sms hela tiden, och så vidare. Räknar iskallt med att lägga nån femhundring i månaden på samtal med honom, men det är det verkligen värt. Vi ska skypea också! Gratis! Sen hoppas jag verkligen att det här blir året då vi äntligen flyttar ihop. Det ser jag verkligen fram emot!

Jag hoppas också på att börja någon form av utbildning till hösten. Förmodligen blir det en terminskurs på tillskärarakademien eller något liknande.

Jag har två nyårslöften:
Jag ska börja använda linser varje dag igen
Jag ska skriva mycket på min nya blogg

Hoppas ert 2009 också blir lika fint som mitt. ❤

Kommentera

