Paket och presenter

Nu har släkten gått. Det är trevligt när de är här, men ärligt talat så orkar jag inte med någon längre stund. De frågade jättemycket om min resa, och ville veta adressen till min blogg. hehu, måste nog skapa en TILL blogg för dem, om jag ska låta dem läsa något alls…

Fick jättefina presenter också! Presentkort på Åhléns som jag ska köpa smink för, lite pengar och presentkort på pocket shop. Farmor var så gullig, jag fick massa extra pengar bara som ”resebidrag”. Sen fick jag också ”Yoshis Island DS” av Jocke, blev jätteglad! Men sen blev jag lite besviken då jag fick veta att det inte är en portning av Super Mario World 2 Yoshis Island till SNES, utan en uppföljare. Yoshis Island till SNES är nämligen Stans all time favoritspel, och jag hade verkligen sett fram emot att få spela det! Men uppföljaren ska också vara bra.

Är jättenöjd med alla presenter, och är mer förväntansfull än jag trodde inför lördag då jag ska få mammas och kanske Stans present.

Imorgon är det Stans födelsedag (det är så roligt att vi fyller år dagarna efter varandra!) och jag är sååååå exalterad! Jag har köpt en present till honom som är hemlig nu (han kanske läser!) men som jag tror han kommer tycka om så mycket och som kommer bli helt perfekt. ❤ Egentligen lika mycket present till mig, men det är främst för hans skull ändå. Avslöjar imorgon!

Kommentera

