Jobb

Är alltid helt slut efter jobbet. Mer på grund av stressen än själva arbetet, faktiskt. Men idag var det lugnt eftersom jag bara jobbade sex timmar, det var inte så mycket folk, och vi kom därifrån tidigt. Hann med tidiga tåget! Men ändå trött, trots det. Imorgon ska jag också jobba stängning, och det ångrar jag så att jag gick med på! Borde sagt NEJ och jobbat 9-18 som vanligt. Mycket skönare, även om jag får sovmorgon.

Bara fem dagar kvar nu, ska bli så skönt att äntligen äntligen bli ledig. Har inte haft mer än en veckas semester på 15 månader nu, inte vad jag är van vid sen skolan direkt!

Nu när jag är hemma ska jag dock ta det lugnt och spela lite Final FAntasy IV (till DS). Håller på och levlar inför en boss, fyyy vad trist sånt är. Bara hor! Men sen!

Kommentera

