Sexy Back

Igår när jag kollade på Victorias Secret Fashion Show från 2006 insåg jag pltsligt en grej.

Den här låten, Sexy back, med Justin Timberlake. I alla år har jag alltid gått runt och tänkt ”Vadå sexig rygg?! ‘Jag har med mig en sexig rygg’?! Fattar noll! ” Men, när jag nu hörde låten för miljonte gången så insåg jag. Det handlar inte om att Justin skulle ha en sexig rygg. ”Im bringing sexy back” Det handlar ju om att han vill ta tillbaka sexigheten!

Kände mig lagom mycket som en idiot där.

Ett svar to “Sexy Back”

  1. kappolito Says:

    Haha, ursäkta om jag skrattar men det var nog bara en tidsfråga innan någon faktiskt vågade erkänna att ”vadå sexig rygg”. Jag tror inte du är den första!

    /S

Kommentera

