Äntligen

Nu har jag precis vaknat och duschat. Strax ska jag, mamma och min bror Jocke iväg till skogskyrkogården. Idag är det nämligen 11 år sedan min pappa gick bort i cancer. Vi ska tända ljus och lägga dit lite blommor.

Efter det ska vi hem och hämta Stan, och sedan åka in till stan och äta lunch.

Sedan ska jag och Stan ta oss till Yasuragi och spendera kvällen och natten där. Det blir bad, japansk middag och imorgon ska han få en fotbehandling och jag lite massage. Hur mysigt som helst! Kan knappt vänta. ❤

Kommentera

