Äntligen!

YES! Är äntligen klar med ALLT cosplayarbete. Jag har valt musik, som RK mixar. Jag har gjort ID-korten. Jag har gjort klart infobladet. Jag har skrivit ett körschema. Ja har tamefan gjort ALLT. Ok, det är lite kvar. Ska t.ex. printa ID-korten och sätta i plastfickor, och skriva lite stödgrejer som jag ska ta upp på min genomgång med alla deltagare. Men allt det jobbiga är gjort.

Men nu är det slut! Skitglad är jag!

Har desto mer panik över två tomma flyttkartongen och masa skräp som ligger överallt i mitt rum nu. Det här med att flytta två dagar efter Uppcon var kanske inte världens bästa idé….

Kommentera

