Sizing

När jag köpte mina one sizeade gröna strumpbyxor häromdagen så tänkte jag för mig själv ”Synd att de kommer korva sig vid fötterna som alla såna strumpbyxor gör”. Idag när jag tog på mig dem fick jag KÄMPA och sträcka dem så hårt det bara gick för att gå upp grenen hela vägen. What’s  the deal with that?

Förresten hade jag fel om affären, för den heter inte Donkey Shot som jag trodde, utan Don Quijote. Like, how would I know?

2 svar to “Sizing”

  1. Sana Says:

    ååh vad roligt att du bloggar om din japanresa hanna, det är väldigt intressant att läsa. hur länge ska du vara borta?

  2. momiji Says:

    jag är borta tills sista juni typ!

Kommentera

