Alone in Tokyo

Suck

Jag har så mycket att skriva om den här dagen. Om harajuku. Om La Foret och hur GALET det är att gå på japansk rea.

Men jag sitter här, lyssnar på air – Alone in Kyoto (eller jag SKULLE om internet här ville funka på ett vettigt sätt) och saknar Stan helt fruktansvärt mycket. Allt suger. Kommer inte träffa honom på två månader till MINST om han kommer hit i mars. Och jag vågar fortfarande inte riktigt tro att han gör det. Och i så fall är det fem månader. Det har gått fem DAGAR nu. Jag vill gråta.

Det är som att all energi sakta rinner ur mig. Utan hans kropp, beröring eller värme så blir allting tomt och platt och tråkigt.

Hoppas han ringer snart, eftersom jag skickat sms till honom om att han ska det. SUCK. Pojkar. Går inte att lita på.

Nu gick låten igång i alla fall. Ska ladda ner lost in translation också. Mums.

Imorgon är det nog bättre. Då ska jag definitivt ta tag i bilderna och allt, och ladda upp ett långt hysteriskt inlägg om allt som hänt idag.

Ses då.

Ett svar to “Alone in Tokyo”

  1. morot Says:

    Kämpa på kämpa på vännen! Och fortsätt skriva! det är jättekul och intressant att läsa om vad du gör 🙂

Kommentera

