Videoblogg!

Som jag sa för att jag är lat och trött idag.

Samt även en bild på dagens outfit! WOOHOO! Det är asvarmt i Japan nu, så ingen som ser bilden behöver undra om jag fryser, för det gör jag INTE. Det är vårväder här.

Nihonfuku!

Nihonfuku! Den enda helkroppsspegeln på det här stället är mitt i hallen, störtlöjligt! Jag har väl aldrig behövt ha publik till mina egobilder förr!

Här är lite kontaktuppgifter:

Min vanliga mejl: midoriro.momiji@gmail.com
Min mejl på MOBILEN: momiji81@softbank.ne.jp
Mitt telefonnummer: LANDSKOD (tror det är +81) 09098036462
Facebook: Hanna Adenbäck
Adress (ni vet, sånt för snigelpost): Hanna Adenbäck
J&F House Warabi
2-5-21 Warabi Kitamachi
Warabi City Saitama Tokyo
JAPAN

Observera att även om ni kanske kan smsa min mobil så kan inte jag smsa tillbaka. Därför att softbank har bestämt det. Och jag kommer heller inte göra några samtal från telefonen då det kostar löjliga 6kr/minut. Det är mejl som gäller! Jag blir skitglad för all kontakt.

Om ni vill skicka presenter är det fortfarande saltlakrits som gäller, samt CHOKLAD. Jag har nämligen ännu inte lyckats hitta någon vanlig choklad här, som är i en vanlig kaka. Det är minichokladpluppar och konstiga grejer överdragna i choklad som gäller, tydligen. Och all choklad smakar så konstigt, tror inte att den är gjord på riktig mjölk!

Det var allt för idag!

5 svar to “Videoblogg!”

  1. morot Says:

    åh vad fin kjol! 😀

  2. morot Says:

    Vad ledsen du låter 😦

  3. Mum Says:

    Är det rätt nummer. Försöker ringa men det går inget vidare……. Kram \o/

  4. momiji Says:

    Jag låter nog ledsen mest för att jag är trött och vill prata lugnt och sakta!

    Det är nog rätt nummer för jag hade missat samtal från dig!

  5. Lendai Says:

    Najs med videoblogg, perfekt när man inte orkar läsa riktigt 🙂

Kommentera

