Good times!

Idag är en BRA dag igen!

1. Tim och Xander får stanna! Allt löste sig när de var på Immigration Bureau! De åker till Korea på lördag och sedan är det ca 10% chans att de inte får komma tillbaka men den chansen är SÅ liten!

2. Hiromi hittade min nyckel till rummet! YES! Jag behöver INTE pynta 20 000 yen för låsbyte!

3. Yenen har gått ner ca 50 öre (per 100yen) sen jag kom hit! Jag kommer hålla ashårt i mina pengar i några dagar nu, tills jag ser hur det går. Men förhoppningsvis så vänder det nu!

Så allt är typ back to better! YES!

När det gäller wordpress så var det tydligen bara att byta tema! Kasper hjälpte mig nu på kvällen, awesome! Så nu ser bloggen viserligen astråkig ut ett tag fram över tills jag hitar en permanent lösning, men vadå, jag kan posta BILDER!

Nu ska jag gå ner till sällskapsrummet och sätta mig och plugga. Åååååh, vad kul jag ska ha!

Kommentera

