Hur är det ens möjligt?

Varför är wordpress så jävla cpfailfel? Varför går det utmärkt att lägga fyra bilder på rad när jag SKRIVER skiten, och i preview sen så lägger de sig i en kolumn och går ända långt ner nedanför kommentarfältet, UTANFÖR den kodade rutan för själva inlägget. Varför kan inte två bilder både ha bildtext, vara centrerade och ligga bredvid varandra?

Har suttit hela kvällen sen jag kom upp på rummet och kämpat med det utlovade Harajuku-inlägget som är aslångt och färdigskrivet. Inga problem där. Förutom bilderna. FY faaan! Har wasteat så mycket call time med Stan också, det känns så dåligt! Tur i alla fall att jag har skype nu, så vi kan prata gratis i flera timmar om dagen. Mums!Men inte så trevligt när samtalet består av mitt whine över att teknik inte funkar!

Måste skärpa mig med dygnsrytmen också. Asdåligt är det nu. Tänker att jag ska lägga mig två, nu är klockan tio i tre. Så ska jag gå upp vid sju imorgon för att säga hej då till Tim och Xander eftersom de förmodligen inte kommer tillbaka efter att ha varit på Immigration Bureau. Kommer gå bra känner jag! Sen har jag inte pluggat alls eftersom jag varit nere i köket och sedan bara kämpat med bloggen. DÅLIGT!

Imorse gick jag upp i jättegod tid och hann duscha länge och äta bra frukost. Så himla skönt. Misstänker att det inte blir så imorgon. Fast det bästa vore om jag bara tvingade upp mig själv, pratade lite med Stan innan han somnar, duschade och åt en awesome frukost och sen körde pluggrace. Kommer hända. YES!

Ett svar to “Hur är det ens möjligt?”

  1. Mum Says:

    Kämpa på gumman! Du är jätteduktig ju. Puss & Kramar \o/

Kommentera

