Myskväll

Idag har det regnat hela dagen. Efter skolan gick jag förbi Seiyu och köpte lite grejer, sen gick jag hem och lagade mat. Typ samma som igår, fast utan fisken. Fanns ingen nedsatt fisk idag. =(

Sedan har jag haft värsta myskvällen, i princip. Har suttit på sängen invirad i mitt tjocka täcke medan regnet har dundrat på taket och kollad på Lost in translation. Det är egentligen inte en så bra film, tycker jag. Fast den är ju lite fin ändå. Stan ringde mitt i också, blev så glad! En av de få gångerna som jag inte varit trött till utmattningens gräns när han ringt, utan bara på bra humör. Mysigt.

Började kolla på en ny anime också, ”White Album”. Verkar bra. Lite för mycket diff i animationskvalitén bara, men jag står nog ut. Har börjat ladda ner lite gammalt som jag missat också, typ Tengen Toppa, Clannad och Natsuem Yuujinchou. Synd att en serie tar en vecka att ladda ner med hastigheten som vi har här. Borde ha fixat sånt innan jag åkte, men då visste jag ju inte hur det skulle vara.

Ska nog se lite mer på White Album nu, och sen gå och lägga mig. Ska gå upp tidigt imorgon för att åka till Akihabara och prata med Stan. Mmmm, mums!

2 svar to “Myskväll”

  1. Elisabeth Says:

    men gud herregud shit! jag känner att jag har missat nånting här! sen när bor du i japan?? har fan undrat vem i tokyo som kunde få ut nånting av min blogg. (koftan är för övrigt från bikbok faktiskt).
    fan vad schysst att du tagit dig dit! jag är avis. hoppas allt är bra! :*

    • momiji Says:

      Well, sedan ca 10 dagar basically. =) Ska vara här tills den sista juni, och pluggar japanska på en språkskola just nu. Life is pretty sweet!

Kommentera

