Paus

Idag ska jag åka till Akihabara. Själv. Känns ASNERVÖST. Kommer uppenbarligen gå vilse. Ska försöka hitta nån guide på the INTERNETS, synd att jag inte kommer kunna skriva ut den eller något… I’ll sort that out.

Måste stänga av min dator också nu, i 12 timmar. Så det blir inga reportings förrän sent sent ikväll eller kanske imorgon. Anledningen är att mitt batteri är paj, och enligt supporten ska jag ladda det i 12 timmar och sen ta tid på hur lång tid det tar innan batteriet dör. Förut har det legat på ca 13 minuter, en perfekt lagom tid. Hinner ungefär flytta datorn till nästa kontaktuttag på den tiden.

Men men, dags att get to business!

Kommentera

