Lazy

Blev ingen utflykt till Harajuku idag. Imorse när jag vaknade blåste det så att hela huset skakade, plus att jag är trött och behöver plugga.Fast det har jag såklart inte gjort, jag har istället latat mig hela dagen. Gick upp tidigt först för att prata med Stan innan han somnade, men efter frukost och lite anime så blev jag helt plötsligt svintrött. Somnade nästan på stolen. Så jag la mig på sängen och skulle bara ”vila lite”. Vaknade halv fem!

Sen har jag ändå bara seeegat. Kollat på alla avsnitt jag har av White album, börjat på Hyakko och försökt se klart Kurenai… Har även suttit på engelska versionen av Amazon.co.jp och dreglat över figurer. Måste verkligen fixa CSN snart så att det rullar in lite. Väntar bara på ett betyg nu, har mejlat min lärare och allt och frågat varför det segar.

Nu står riset på kokning också, ska gå ner när nästa avsnit är klart. Hoppas jag kan plugga lite sen, när jag fått lite mer energi.

3 svar to “Lazy”

  1. Mum Says:

    Saknar dig! Nästa helg åker jag till Björnrike och åker skidor vecka 7. Inte riktigt lika långt som du farit. Har börjat tittat på ”billiga” resor till Tokyo. Finnair ligger bra till, via Helsingfors i sådana fall. Kram \o/

  2. Mum Says:

    I tidningarna här hemma står det att det varit jordbävning i havet nordöst om Tokyo. En sexa på Richterskalan söndag kväll svensk tid. Märkte du av den?

    • momiji Says:

      hm, inget jag känner till, men en som bor här nämnde att hon känt en jordbävning någon morgon för ett par dagar sedan. jag sov dock igenom det. kändes nog inte så mycket här borta kanske.

Kommentera

