Foiled Again!

Wow.

Idag är dagen. Mmm, gå hem, lägga sig tidigt och sova ända tills lördag morgon! Yes!Har ju längtat efter det hela veckan, eftersom jag sovit så uselt Inatt sov jag bara sex timmar, känner mig död. Så himla skönt det ska bli att sova ut!

Tills Julia och Mara i klassen frågade om jag ville hänga med ut, that is. Och det måste jag ju. Har inte varit ute nån gång sen jag kom hit, tycker INTE att det är ok att säga nej då.

Så nu är det dusch som gäller, sen påklädning, uppsminkning och fördrink. Kanske ett par koffeinpiller eller två? Kommer behöva det…

Kommentera

