Urk

Karaoke var kul. På grund av tågen här var vi mer eller mindre tvungna att vara ute till fem. Kom hem klockan sex på morgonen.

Sov till halv fem idag. Eller, jag vaknade tidigare men bestämde mig för att sova tills jag blivit av med hela veckans sömnbrist.

Hade tänkt plugga idag, men mitt humör blev just helt pajjat av en person som prompt skulle säga något helt onödigt. Alltså, jag förstår inte varför vissa ibland, från en helt normal diskussion, helt plötsligt blir aggressiva och ska fara på en från ingenting. För ingenting!

Ska se på Clannad (blev äntligen klart efter nio dagar!) och tjura lite.

Kommentera

