Disatrous results

Märk väl att jag på Shibuya 109 inte köpte en enda sak! Självklart svarar ni, du har ju inga pengar! Exakt, men 280yen om dagen finns verkligen inte något utrymme för shopping!

img_0673Här är alltså en bild på en klänning som jag VERKLIGEN INTE har köpt, det kan  ju inte vara möjligt. Näe, den här har jag verkligen inte betalat motsvarande 20 nudelkoppar för!

img_0706Det här superfina diademet har jag verkligen inte heller köpt, trots att det verkligen bönade och bad mig om det. Nej, ibland måste man vara hård som Fantomen! Tur att inte alla i världen är mjuiksar! Hur skulle det då gå?

Kommentera

