The new look

Måste få arslet ur och uppdatera utseendet på den här bloggen nån gång. Nu är den ju hur tråkig som helst, inte ens några kategorier eller arkiv att klicka mellan. Enda anledningen till att jag har det här tråkiga utseenden är ju att det som jag ville ha pajjade bilduppladdningen och gjorde allting konstigt. Men nu vill jag göra om den som jag vill ha den. Har redan en idé för en banner, och jag vet ungefär hur jag vill att den ska se ut. Problemet är väl mest tid… Och att jag inte kan redigera bilder för fem öre. Ja, det sistnämnda går ju visserligen att åtgärda, men det tar ju… ännu mer tid.

Frågan är om jag inte borde skaffa ett provisoriskt tema sålänge, så slipper jag åtminstonde skrämma bort potentiella läsare… men vilket?

Kommentera

