En framtidsvision…

Jag är så himla EXALTERAD. Borde sova nu, men hur ska jag kunna göra det?

Precis precis just nu är nämligen Stan på visning för en hyresrätt åt oss! En lagom stor trea i  Skogås. Där vi ska bo tillsammans och ha vårt helt egna lilla hem. Visserligen på pendeltågslinjen, men ärligt: jag kan lära mig att leva med det. Jag kan faktiskt lära mig att leva med rätt mycket om det innebär att Stan och jag äntligen får bo tillsammans för oss själva. Att det är en trea innebär dessutom att jag får en syateljé samtidigt som Stan får sitt efterlängtade projektorrum. Så himla fint!

Åååh, just nu är det enda jag kan tänka på att äta middag tillsammans, ligga i soffan framför TVn, slippa sova i en 90säng… Alla vänner vi kommer ha rum att bjuda hem, hur mycket kläder jag ska sy i min ateljé och bara hur FINT, FANTASTISKT och UNDERBART allt kommer att vara.

Bara vi två. ❤

Kommentera

