Första hand

Stan visade bilder på lägenheten idag! Jag fick tyvärr inte lägga upp dem för honom, men alltså… den var så FIN! Hittade knappt något att klaga på. Till och med fina tapeter överallt, så vi kommer i princip inte behöva tapetsera om. Ca 75kvm på femte våningen. Helt insynsfritt. Walk in closet, toalett OCH bad (badrummet dock utan toa), originaldörr till vardagsrummet, fräscht kök…

Han ska ringa och tacka ja imorgon.

Fatta att jag är 21 år och har chans på ett förstahandskontrakt på i princip en familjelägenhet i Stockholm.Fatta att jag förmodligen aldrig kommer behöva hora runt i andra hand eller bo i en sunkig etta i typ Botkyrka. Inte för att Skogås är innerstan, men det kunde varit så mycket värre!

Jag är så himla lycklig!

2 svar to “Första hand”

  1. morot Says:

    fan vad glad jag blir för din skull! 😀 verkligen sjuuuukt åsm! 😀 😀 😀

  2. Mum Says:

    inflyttningsfest!

Kommentera

