Slippetyslip

Ok, jag vet att jag verkligen inte borde ha gjort det, med tanke på min ekonomiska situation.

Jag köpte just ett par skor på ebay. Ett par som jag faktiskt dreglat över sen i våras.

Men ärligt, vänta tills ni får se dem. Det kommer att vara helt förklarligt då. Verkligen helt superförklarligt.

Fy fan vad GLAD jag är!

2 svar to “Slippetyslip”

  1. Mum Says:

    Ursäkta korkad fråga….. Har du rätt datum på din blogg? Just nu övergår onsdag 18e till torsdag 19e och du har skrivit flera olika saker om den 19e redan….. hur morgonpigg har du blivit egnntligen Puss

    • momiji Says:

      Hm, jag förstår inte riktigt… Det första jag skrev om den 19e var inlägget om korean barbeque idag. Det som gör det förvirrat är nog att jag oftast sitter under kvällen och skriver massor av inlägg, som jag sedan schemalägger så att de ska komma upp på dagen/kvällen svensk tid, eftersom de flesta sitter vid datorn då. Så många av inläggen publiceras medan jag sover eller är i skolan. Kanske ska bli tydligare med att skriva ut vilken dag det är. =)

Kommentera

