Super NOT genki

Hur gott det än var med koreansk mat så tror jag inte att min mage var helt van… På väg hem, närmare bestämt precis när jag stod på Seiyu och försökte komma fram till vilket tvättmedel som var för färgade kläder, började det nämligen bubbla ganska obehagligt i magen.

Slutade med att jag sket i tvättmedel och i princip sprang hem. Jag har nog seriöst aldrig haft sådana problem med att hålla mig förut. Det är vid sådana här tillfällen jag är tacksam för att kroppens största muskel sitter på rätt ställe! Vet inte hur många av er som är bekanta med det japanska ordet ”genki” (att må bra och ha bra energi), men man kan säga att min mage befann sig på andra sidan av skalan.

Nu mår jag dock betydligt bättre, efter en choco-cornet och en kopp te.

Äntligen dags för sängen på riktigt också!

2 svar to “Super NOT genki”

  1. Mum Says:

    Vad är Choco-comet, eller vill jag veta det 😀

Kommentera

