Ping pong kingen

Jag, Catherine, Daniel och en till (förlåt, vet inte vad han heter!) såg Ping pong kingen igår kväll. Så himla skum film!

För det första var ljuset och, hur säger man, inredningen överallt jättekonstigt. Allt var i vitt och pastellfärger, ÖVERALLT. Var de än var om de så var hemma, på fritidsgården, nån affär, hemma hos en kompis…. Vita väggar, vita möbler, vitt vitt vitt och pastell. Fick nästan Edward Scissorhands-vibbar. Inte för att det såg ut som i den filmen, utan för att de var på samma sätt likadant överallt vilket resulterade i  väldigt konstlad känsla.

Sen så blev det så himla konstigt… Jag menar inte huvudkarkatären, för jag fattar att han ska vara konstig. Han är ju mobbad av en anledning. Men de flesta som är underliga brukar vara det efter ett visst mönster, och jag tyckte att de bröt av från det för mycket tillslut. Det kändes inte trovärdigt.

Jag tyckte mest den var förvirrande… På något sätt var den ju ändå bra, men så himla konstig. Som Daniel sa ”Den var bra, men jag skulle inte rekommendera den till någon”.

Etiketter: ,

Kommentera

