If I was a rich girl…

HAHAHAHAHA.

HAHAHAHAHA.

HAHAHAHAHA!!!

Precis när jag låg i in säng nu och försökte somna så insåg jag att min sista lön från Ica förmodligen hade aviserats. Var så klart tvungen att gå upp och kolla, eftersom den lönen är ett stort frågetecken i min budget, och det känns inte bra. Jag hade hoppats på att få ut lite mer än en månadslön eftersom jag jobbat sex dagar i januari och skulle få semesterersättning för ca 35 dagar.

Jag gick ca 50% mer än jag räknat med. Känner mig så SJUKT glad! Jag hade oroat mig så, och till och med fyllt i lite extra lån i CSNpapprena som jag ironiskt nog postade för ca åtta timmar sedan. Men i och med det här så klarar jag mig faktiskt om jag bara får bidraget från CSN. Känns nästan synd att jag fyllt i lån öht, får ju skulder nu. Men å andra sidan kan jag ha en buffert i fall något oförutsett händer (=ifall jag shoppar för mycket!) och annars bara betala tillbaka lånet direkt.

Så himla skönt! Som om alla moln på min ekonomiska trubbelhimmel bara löstes upp och försvann. ❤

Kommentera

