The Last of Winnie & Club Camelot

img_1047
Winnies sista dag i skolan

img_1048
Vänta på andra gör man bäst på Starbucks. White Hot Choco+ChocoMarshmallow Cookie är mina nya vänner!

img_1049
Sam höll mig sällskap när vissa var 40-50min sena.

img_1050

Koreaner har för flinka fingrar.

img_1054

Visar upp min nya kappa vid Shibuyas big crossing

img_1055

Lovely!

img_1058

Julia köpte mig mitt livs första macaron. GASP! Fattade inte hypen.

photo-0012

photo-0015

photo-0016

photo-0017

photo-0018

photo-0019

photo-0020

photo-0021

photo-0022

photo-0024

photo-0025

img_1060

img_1062Vad som doldes under kappan. Räkna kronorna på den här bilden. Inklusive den på huvudet som jag sedan tog av fanns det fem stycken.

img_10641

Saker jag/vi blev ombedda att inte göra:
Fotografera (as usual)
Dansa i en cirkel
Sitta på huk

Ninjade med min mobilkamera istället, som ni ser. Är så sjukt trött på detta ständiga fotoförbud så jag spyr. SPYR.

Annars var det sjukt kul. Ett värdigt avslut för Winnie helt klart. Trist för mig att jag fick vänta i TVÅ timmar innan vi kom iväg bara, men så kan det gå.

And yes,kassarna från häromdagen var uppenbarligen fyllda med lolitakläder. Jag antar att jag är förbi the point of no return nu.

Ett svar to “The Last of Winnie & Club Camelot”

  1. karin Says:

    vad söt du är i din nya kappa och alla kronor, jag älskar dig glöm inte bort att plugga 😉

Kommentera

