At the arcade

Kom just hem från den lokala arkadhallen. Spelade lite DDR, Pop’n THE MOVIE (och jag som tyckte Party kändes fresh, not anymore!) samt Taiko. Klarade en nia på DDR utan problem och blev så fruktansvärt peppad på att skaffa ett par ordentliga skor och börja köra igen. Behöver träningen faktiskt. Har dessutom spanat på ett par sneakers ett tag, så egentligen är det bara att slå till.

När de stängde gick vi bort till stationen och jag åt jättegod katayakisoba. Mmmmm.

Idag har jag dessutom lyckats göra en recordad action som resizar mina bilder, så i framtiden kommer bildinlägg inte vara ett jävla hor – HURRA! Nu när februari är över så ska jag dessutom gå igenom alla bilder och se över vad jag inte hunnit med och slänga upp lite skit innan jag kasserar dem til arkivet. Look forward too it!

Etiketter: , , , , , ,

Kommentera

