Inför JLPT4

Ja, nu hade jag ju egentligen tänkt slänga upp ca en miljon blogginlägg, men så blev det inte… Igår vet jag inte varför, var mest på tråkigt humör och då blir inget kreativt gjort.

Idag har jag pluggat i säkert sex-åtta timmar. Är helt slut. På onsdag och torsdag har vi exams motsvarande JLPT4, samt hela boken vi just blivit klara med. Den som inte klarar testet måste ta om kursen. Jag är inte direkt nervös, men hotet om att ta om kursen är nog för att få mig att tokplugga ändå. Därför, inga inlägg idag heller…

Känns uselt att jag verkligen aldrig riktigt kommer i fas med bloggen, den ligger alltid några dagar efter. Men men, snart är det lov och då har jag ju faktiskt inga ursäkter längre…

Etiketter: , ,

3 svar to “Inför JLPT4”

  1. Mum Says:

    Vad är JLPT4 ? Kram \o/

  2. Disa Says:

    Heh, jag orkar nästan aldrig uppdatera min blogg. Tar det inte bort nöjet att blogga när man känner sig pressad att göra det? Jag tycker att du uppdaterar tillräckligt mycket för att man ska få en bra bild av hur du har det där borta. (:

    Lycka till på provet!
    Hugs

    • momiji Says:

      jo, jag försöker slappna av, men samtidigt så VILL jag ju lägga upp alla bilder och visa intressanta saker jag sett. ^^ så det blir lite dubbelt.

Kommentera

