Momma’s got a brand new bag!

Åkte till Shibuya idag, för att äntligen köpa de där stay-upsen med rosetter jag spanat på så länge. Höhöhöh. Kunde såklart inte låta bli att göra en grand tour av hela 109 som vanligt. Farligt, det där. MYCKET farligt. Råkade nämligen ha rätt mycket pengar på mig, och vi kan väl säga att en ganska stor del av de pengarna finns inte kvar längre…

Jag köpte nämligen en ny väska. Och vilken väska sedan! Som en underbar liten fantasidröm är den. ❤

img_1421Den ser liksom ut som en telefon! Så himla underbar!

img_1423Jag älskar handtaget. Det är så himla bastant och det känns som att jag kan lägga hundra kilo i väskan utan att det skulle lossna. Överhuvudtaget så andas hela väskan kvalitét och hållbarhet, känns tryggt!

img_1424Komplett med nummerskiva. Om jag var lite skillad skulle jag lacka på nummer i hålen, men nu är jag för rädd att förstöra den. Dessutom funkar det bra såhär också.

img_1427Såhär fint ska den hänga vid min dörr när jag inte använder den, och göra mig glad.

Dessutom är den lagom stor för att få ner min mastodontkamera, plus allt annat jag behöver som manga, DS, plånbok och allt annat kraffs. Den vita väskan jag köpte för ett par veckor sedan är lite lite för liten. Det kommer definitivt bli min nya standardväska nu, till skolan börjar och jag måste börja släpa böcker igen.

ÅH! SÅ HIMLA GLAD!

Nästa gång jag åker till Shibuya ska jag dock försöka undvika 109 helt också hållet, för det känns som att det är det enda ställer jag går till där. Har knappt sett något annat. Vill även göra en grand tour över hela Shibuya bara med hjälp av kartan i TWEWY. Det vore faktiskt fantastiskt kul!

Etiketter: , , , ,

Ett svar to “Momma’s got a brand new bag!”

  1. Mum Says:

    Men nu måste väl väskkontot vara förbrukat…..? ;-D

Kommentera

