Säng-säng-säng-sova-sova-sova-sova…

Idag kom Jessica och jag på Moki-san och Hiromi-san (manager+fru) när de höll på att kasta en gäng fullvärdiga madrasser.

img_1434Typ så här smockad var hallen! Och då hade vi ändå burit bort två stycken, plus att de redan hade fyllt hela bakluckan i bilen.

img_1447Min säng har nu fyra madrasser. De två översta är modell tjockt vintertäcke, och var standardutrustningen för rummet. Sov ungefär tre timmar på dem när jag kom från planet, och så ont i ryggen har jag väl sällan haft. Gick och köpte den beigea dagen efter, men sängen har ändå varit hård och långtifrån bekväm. Och nu med den grönblommiga kanske jag äntligen får sova gott!

img_1457Fattas bara annat när madrasserna är tjockare än sängstommen!

Dessutom följde det med en extra kudde som bonus, perfekt när Stan kommer hit!

Etiketter: , ,

Kommentera

