PINSAMT Hanna!

Herregud. Idag var jag bjuden hem till en från iaidon på middag, som skulle börja klockan fyra. Sitter på tåget på väg till Nippori när jag kommer på det och inser att det inte finns en chans att jag kan gå, eftersom jag planerat helt andra saker idag som MÅSTE göras. Har inget nummer på mig heller, så jag kan inte höra av mig. Utan jag får stressa till Nippori, göra det jag ska på rekordtid och sedan springa hem för att leta upp telefonen och ringa återbud kvarti fyra. Så himla pinsamt! Känner mig hemsk. Speciellt som personen ifråga svarar med ”Hur går det, hittar du hit?” ÅÅÅÅÅH!

Sämst är jag.

Etiketter:

Kommentera

