Winning Streak!

Igår kunde jag absolut inte somna, fast jag sov ganska lite natten innan och jag absolut var trött när jag gick och la mig. Men! Anledningen kändes ganska sweet ändå. Det är nämligen så att jag på sistonde har börjat få så sjukt mycket idéer, förmodligen eftersom jag äntligen börjat jobba med sånt jag vill igen efter ett par månaders uppehåll. Så igår låg jag helt enkelt bara och tänkte på alla miljontals idéer som snurrade i skallen och var helt enkelt för exalterad och glad för att kunna somna.

Känns fantastiskt att jag äntligen har börjat komma igång. Det fina är att sånt jag tänker på och målar ut i huvudet nu är flera trappsteg upp från sånt jag tänkte förut. Jag känner verkligen hur jag har utvecklats och det känns så himla bra!

Kommentera

