Tvätt

Idag är tvättdag igen. Blir arg av bara tanken. Det värsta med att bo här är verkligen att alla är idioter. Vi har fem tvättmaskiner. En var ledig. En var igång och tvättade. De andra tre? Fyllda med våta kläder.

Alltså, när jag lägger i tvätt så tittar jag noga på vad klockan är, och när det gått 40 min så går jag ner och hämtar min tvätt och hnger upp den. Dels för att den ska hinna torka, men också för att man fan inte blockerar en maskin i flera timmar. Det är ju helt befängt!

2 svar to “Tvätt”

  1. Mum Says:

    Befängt var ordet sa Bull !
    (enligt NE: crazy befängd tokig som lockar till gapskratt)

  2. morot Says:

    Gör som i flogsta: Ta ut andra människors tvätt om den är färdig och lägg i en korg eller nått! Asbra!

Kommentera

