OMG!

Jag har just stulit, och jag tror att jag kommer åka fast!

Jag gick ner för att kolla om någon vari vardagsrummet, och hittade Xander vid en av datorerna. Efter en stund noterade jag att det låg en enorm korg med matvaror på vårt ”Take free corner”, vilket jag sa till Xander. Tänkte att någon kanske glömt sin korg i köket, för de grejerna brukar hamna på Take free corner om managerna städar bort dem.  Jag var så sugen på spagettin, eftersom jag tänkte köpa spagetti typ idag eller imorgon. Men det känns ju taskigt! Om jag skulle glömma mina matvaror i köket skulle jag hoppas att ingen tog dem! Jag och Xander stod och rotade för fullt och hittade både kaffe, jordnötsgelé och en mobiltelefon. Efter att Xander plockat upp jordnötsgelén så tog jag tillslut mod till mig och tog en bunt spagetti (här är spagetti förpackat i 100g-buntar i paketen). Precis när jag är på väg tillbaka till rummet så kommer en tjej in från rökrutan och plcokar upp korgen och går! OMG! Jag och Xander stod ju precis en bit bort och asgarvade, hon åste ha fattat att det var vi om hon märker att något fattas!

Känner mig så usel så det inte är sant, men å andra sidan – om hon självmant lämnar saker på Take fee corner när hon går ut och röker, vad fan räknar hon med?

Åååh, borde ändå inte ha gjort det, men nu måste jag ju äta upp skiten. ;__;

2 svar to “OMG!”

  1. Mum Says:

    lägg motsvarande mängd pasta plus en liten valfri bonus (som förlåt och bot) utanför hennes dörr, så kan du sova gott om natten.
    Skriv därefter ”aldrig mer” hundra gånger på ett papper.

    Vilken tur att jag snart kommer och ger dig lite lagom smisk
    😀 Kram

  2. Mum Says:

    Hoppas du förstår att saltlakritsen och chokladen är indragen …

Kommentera

