Fu-fu-fu-forever 21

Synd för er att jag var seg och inte la upp inlägget om F21 förrän igår, för nu blir det DUBBELPOST! Var nämligen där en sväng idag igen och… *trummvirvel* Köerna var kvar! Ja, de hade minskat från 1½ timme till fem minuter, men ändå. Principen vet ni, principen…

Innan jag ger er le grand tour (typ) ska jag bara visa en bild på en affär som jag gått förbi många gånger och alltid småfnissar åt:

Photo-0041För dem som inte ser så heter affären alltså ”enkä söpö”. Det är väl typ den värsta smörja jag någonsin hört!

Photo-0042Woohoo! Återigen står vi utanför Templet Av Snygga Kläder I Vettig Prisklass. Itadakimasu!

Photo-0043Älskar deras accessoarbord. ❤ Här kan man gräva i timmar utan att hitta något vettigt, men det är lika kul ändå!

Photo-0044En skitfin knivskarp bild på inredningen på första våningen, öhöhö. Nej, men jag var så jävla nervös över att någon skulle se mitt smygfotande, så jag drog ner kameran lite för tidigt. Synd! På första våningen finns det mesta som jag skulle räkan som festkläder, typ klänningar, kjolar och en helt annat mums. Här är även stora accessoaravdelningen.

Photo-0045Upp till plan två, där vi hittar… ja, lite mer vardagskläder, typ. Basplagg varvat med, i alla fall just nu, en helt del långklänningar och en jävla massa boho-chic-paltor. Inte så mycket för mig mao, men helt klart min favoritvåning rent utseendemässigt.

Trean hoppade jag över för den tycker jag är himla ointressant. Där är allting ganska sportbetonat, typ mjukisshorts, grälla färger, bläesch.

Photo-0047Raskt ner till bottenvåningen. Här finns framför allt SKORNA, och JA, de har min storlek! Lyckan är gjord! I övrigt mycket t-shirts och linnen med tryck etc. En del klänningar och stickat också.

I allmänhet älskar jag att varje våning så tydligt är ett eget koncept, samtidigt som vissa sker går igen, som kristallkronorna och de överdådiga dekorationerna. Trapphuset är en historia för sig med väggarna täcka av citat i stil med ”be everyting, all at once”, ”live each day to the fullest” samt min favorit ”did you know buterflies taste with their feet?”

Sedan kommer vi till min favoritkategori av bilder, nämligen PROVRUMSBILDER! WOOHOO! Här får ju jag vara med också, och det måste väl ändå vara dagens höjdpunkt både för mig och er. Eller…?

Photo-0048Först ut var ett skitfint linne med utskuren rygg. Jag är lite kär i annorlunda ryggar på plagg just nu, så jag ville verkligen ha det. Tyvärr gör ju hålet i ryggen att man omöjligt kan ha BH på sig, och i övrigt var det nästan halvgenomskinligt (ja, ni ser ju själva på shortsen) så man kan säga att vissa kroppsdelar helt enkelt blev fruktansvärt tydliga på ett sätt som jag bara tror funkar på modeveckan i Paris. Precis när jag var på väg ut råkade jag se att det fanns i fler färger också, så det kanske inte är helt kört ändå…

Nästa plagg presenterade ett delikat problem, nämligen….

Photo-0049Svart kanin?

Photo-0050Vit kanin?

Köpte en av dem, vilken tror ni att jag valde?

Photo-0051Sedan denna fantastiska klänning som satt som en jävla smäck. Hjälper ju inte att det får mig att se superslimmad och perfekt ut heller. Eller som Kamina-sama hade sagt: ”Suge nice body da!” Känner mig nästan som bruden i den här bloggen. Förutom att min hand ser helt monströst stor ut då. Fan.

Photo-0053Sist ut denna paljettkjol. Alltså, den är ju bara läskig om något. Kommer drömma om det där ansiktet och det kommer inte vara trevligt. Dessutom är storleken åt helvete, S satt som en säck. Okej för att jag joggat två gånger de senaste veckorna, men någon måtta för det väl vara.

Photo-0055Nice extrakassa de satt upp också. ❤

Sen var jag rätt trött samt nöd, och åkte hem. Har definitivt fått en ny favoritbutik, synd bara att det krävs en amerikansk invasion för att det ska ske.

Etiketter: , , , ,

Kommentera

