Nytt

Åkte till Harajuku utan paraply trots regnet, bara för att spana vidare på en Vivienne Westwood-väska jag blev kär i för ett tag sen. Men när jag fick syn på den var det som… alltså, ni vet hur man ser något riktigt fint och liksom blir förälskad. Och förälskelsen bara växer och växer i huvudet. Sen när man träffas igen så…. näe. Det kan inte leva upp till ens fantasier. Det känns bara fel.

Så jag kompensationsshoppade lite på Closet Child. En liten sötsak som aldrig kommer att göra mig besviken.

IMG_3677

IMG_3685IMG_3681

Aldrig.

Jag vet att den ser lite platt ut, men ni ska se hur den blir med underkjol till, ett sånt puff! Ska bara skaffa vettiga knästrumpor också. ❤ Mary Magdalene kommer den från f.ö!

Kommentera

