Helg

Har det varit ja. Jag hann med två nomihoudais, en på karaoke, en på izakaya, häng i Shibuya, efterrättsbuffé på Sweets Paradise, samt iaidotaikai.

Alltså jag vet att jag är välrdens sämsta på att blogga och lägga upp bilder. Det kommer! Lovar. Imorgon är sista dagen i skolan (och sista provet). Onsdag torsdag fredag är jag fri som fågeln. Då hoppas jag att jag kommer ha lite tid i alla fall.

På lördag åker jag hem.

Just nu är allt sådär smärtsamt uppenbart att jag bara villa åka till Narita nu med detsamma. Jag har sett slutet så jävla länge nu, jag orkar liksom inte.  Det är bara jobbigt att genomlida de sista meningslösa dagarna. Om det ska ta slut, kan det lika gärna ske med en gång. Inte genom ett veckolångt svidande avsked.

Kommentera

