The Great Warrior Momiji

JAG DÖDADE DEN! Helt plötsligt när jag kollade ner på en av mina kartonger så VAR den bara där. Sprejade fort som fan, men pga av sprejen såg jag inte heller var den tog vägen! PANIK!  Drog raskt ut lådor och bokhylla från väggen och kollade skitnoga utan att se något. Så efter någraminuter så bara SER jag den, precis nära dörren har den krälat ut bakom hyllan. Och vad jag sprejade! VAD jag sprejade! Sprejade i säkert två minuter, tills den hade slutat rycka och äckla sig. Sen petade jag in den i en plastkopp med en påsklädd hand och gick ner och visade Aki. Hans reaktion? ”Hahaha, sonna chiisai!” (Vilken liten!) Alltså… japaner saknar perspektiv. En kackerlacka är en fucking kackerlacka, oavsett om den är fem eller en centimeter stor. Den här var ca 1½. En kille som stod i närheten började berätta nån äcklig historia om när han hade haft typ 20 kackerlackor under sängen. INTE NORMALT!

Men alltså, jag dödade den! Själv! Med mina krigarhänder! Fy fan vilken känsla! Vilken adrenalinrush! VINST FÖR MÄNSKLIGHETEN! Helt enkelt.

Kommentera

