IKEA

Surfar på IKEAs hemsida. Åååh, om man hade lite pengar ändå (som man kunde spendera alltså). Har redan planerat hela hallen, den kommer bli så tjusig så ni anar inte… En enorm hylla för skor och väskor, tjusiga hatthängare och världens sötaste paraplyställ. Just nu letar jag som en galning efter proddockshuvuden, typ såna som man kan skylta peruker på. Såna ska jag ha hemskt roligt med! Ni anar inte…

Uppdatering: Efter lite googling hittade jag ÄNTLIGEN dessa produkter som jag såg på Ghibliaffären i Sunshine City. Jag älskar Ghiblifilmer, och Kiki’s Delivery Service är förmodligen min absoluta favorit. Tvålpumpen har jag redan, men ni kan lita på att när jag får ett jobb kommer jag att bygga om hela vår lilla toalett till ett Jiji-altare med toalettskydd, matta, toapappershållare, tvålkopp, tandbortsställ och tofflor. Jiji är f.ö. namnet på Kikis charmiga svarta katt. Ååååh, det kommer bli så fint! Bara jag kan övertala Stan, men det kan väl inte bli så svårt!

Kommentera

