Slut på tristessen

IMG_4240

Idag var Sanna här och hälsade på! Så himla skönt att bli räddad från tristessen. Och ett trevligt samtal blev det också. Jag gjorde te (i kastrull!) och köpte kanelbullar eftersom jag inte kunde baka (vi har inga bakgrejer). Vi ska ses igen en hel del framöver, jättekul! Speciellt som vi inte umgåtts mycket alls förut, idag var i princip första gången vi umgicks bara vi.

Imorgon beöver jag dock ingen som räddar mig från tristessen, för jag har fått jobb! På min brors jobb. De behövde några extra. Inget jag planerar att stanna på, men skönt att dra in lite pengar och tänka att jag kanske klarar min halva av räkningarna en månad till. Enda nackdelen är att jag ska vara där åtta imorgon, och resan tar en timme…

Bilder på vår gigantiska Yoshi var det någon som frågade om! Glad jag blir, första gången jag får en läsar-request, mer sånt!

IMG_4228

Här sitter han på vår säng. Där sitter han såklart inte i vanliga fall, utan han sover på en helt egen säng som till och med är bredare än min och Stans säng. Men det behövs som ni ser.

IMG_4229

Om han lägger sig ner täcker han nämligen hela vår säng med råge!

IMG_4230

God natt!

IMG_4231

Jag kan sitta i hans knä utan problem! Fast man glider av ganska lätt.

Nu ska jag lägga mig extremt extremt tidigt så att jag kan gå upp tidigt imorgon. Hur nu det ska gå…

3 svar to “Slut på tristessen”

  1. Sara Says:

    Vad cool! 😀
    Tack för du la upp bilder 🙂

  2. iida. Says:

    du måste spara ut håret ännuuu längre nu. asfint!

Kommentera

