Jag slutade inte blogga på grund av Sverigedemokraterna

Mamma ringde mig idag, och undrade om jag skulle sluta blogga nu, när Sverigedemokraterna kommit in i riksdagen.

Tänkte bara dementera det ryktet!

Faktum är att jag skrev ett inlägg redan igår, men jag glömde tydligen klicka på publicera. Så toksigt det kan bli!

Faktum är att jag inte skrivit så mycket den här veckan eftersom jag haft det helt förjävligt. Jag har gått i skolan och haft extremt jobbiga dagar. Bl.a. har jag börjat på mönsterkonstruktionen av min egendesignade kjol, snart är jag klar med toilen (provplagget). Dessutom har jag jobbat varje kväll undantaget måndag. Så som ni förstår har jag varit ganska trött.

Men nu är jag ledig i helgen och ledig alla kvällar nästa vecka. Jobbar helg, men det kan jag leva med! Synd bara att jag såklart inte är ledig på min lediga dag, utan måste dra runt på stan i tio timmar för att handla sybehör och teckningsmaterial. Bara för kollektionsteckningen ska vi köpa tuschpennor för ca 250kr. Och jag som var glad över att slippa angsta över kurslitteratur, böcker kan man ju ändå låna. Men lycka till med att ladda ner pennor och sytråd…

Etiketter: ,

Kommentera

