Superwoman

Funderar seriöst på att gå upp klockan sju imorgon, som är en söndag, bara för att kunna åka till skolan och hinna sitta där i 2,5 timmar innan jag går till jobbet.

Vad håller jag på med?

Gå upp tidigt efter en vecka då jag knappt hunnit sova eller göra något annat för den delen bara för att slita ut sig lite extra innan jobbet. När jag dessutom jobbar andra helgen på rad (igen) och för andra gången på kort tid är inne på dag 14 utan ledighet.
Samtidigt, det skulle vara så himla himla skönt att komma till skolan på måndag och ha tyget struket och klart, kanske till och med kritat. Skulle ta bort mycket stress över att jag ligger efter i planeringen och kanske lugna mig lite.

Å andra sidan kanske man ska vara vid liv när året ä slut också.

Kommentera

