Världens bästa vecka

Precis som titeln: VÄRLDENS BÄSTA VECKA.

1. Höstlov. CAN’T TELL YOU HOW GOOD THAT FEELS OR HOW GOOD THAT TASTES! Har seriöst struntat i att ställa en klocka för första gången på… tre veckor? Ca. Skrattretande att jag ändå bara sover till tio. Sure, inte så att jag fått något gjort hemma. Skolan är tydligen stängd (försökte faktiskt åka dit idag), jag vägrar numera ny hemma (min symaskin (mammas) är motsatsen till inspiration personifierad) och de flesta av mina vänner jobbar och/eller bor i Uppsala (that shitty town!!!). Men vem bryr sig? Vet ni hur skönt det är att ligga på soffan i fyra dagar once in a while? Dessutom har jag jobbat tre dagar också (inventering? INTE OK!!!!) så det är inte som att jag är 100% lat…

2. MIN IPHONE 4 KOM!!! Yes yes yes! Har väntat hur länge? Typ två veckor! Från att jag beställde den. Att jag väntat i typ ETT ÅR på att beställa den överhuvudtaget är en heeelt annan sak. LITE frustrerande dock att jag råkar ha minus på kontot och inte kan registrera mitt appple ID vilket är lika med INGA APPS. Inte ens gratisapps! jag vet. Sjukt. Ok, inte så att jag förväntade mig att kunna köpa något, men gratisapps? PLEASE! Tur dock att jag har moneys på ingång, så jag behöver nog inte vänta alltför många dar… (Hoppas)

3. Skickade äntligen inte mina CSN-papper! Ja, jag är långsam. Vad förväntar ni er, det var inte som att någon höll en pistol mot mitt huvud direkt…?! Men nu är de inskickade, så x antal tusingar på väg till mitt lilla konto som annars är så försummat. SNYFT!

4. VÄRLDENS BÄSTA AWESOME HEMLIGA GREJ SOM HAR HÄNT. Ok, inte superhemlig. Men ska inte dra alla detaljer. Kort sagt kan jag nämna att jag har en försäkring som nu kommer att falla ut och ge mig en ganska ordentlig summa pengar. Och när jag säger ordentlig så menar jag att jag typ svimmade när jag fick telefonsamtalet mitt på H&M i går. Garvade mig i princip igenom hela samtalet. Var seriöst på lycklig att jag GLÖMDE min iPhone?! Hämtade ut även den igår, och startade den inte förrän imorse. Kändes som att jag hade viktigare saker att tänka på. Firade med Stan och världens finaste middag. Ryggbiff, klyftpotatis och bearnaise, och massa cider.

Med andra ord: Det går bra nu. Och ärligt talat så är jag jävligt förtjänt av det. Speciellt sista punkten, som ändå är den bästa. Kommer vara lycklig låååång tid framöver nu!

Etiketter: , , ,

Kommentera

