Mobilbloggen

Som ni kanske märkt de senaste dagarna har jag börjar blogga en hel del från min iPhone. Kommer försätta blogga på det sättet en hel del framöver. Dels så är det mycket enklare, eftersom jag kan uppdatera direkt från telefonen. Slipper släpa på en kamera, komma hem, ladda in bilder i datorn, ev. redigera… Ni fattar. Dels så vill jag komma bort från de tradiga och långa sammanfattningsinläggen som jag annars gärna skriver.

Som ni kanske också har märkt har jag ett nytt projekt på gång, nämligen ett par shorts i skinn som jag faktiskt ritade till en kollektionsövning. Känns jättekul! Det ska bli spännande att göra design, konstruktion och sömnad helt själv på ett plagg. Det vi gör i skolan får vi rätt mycket hjälp med. Sy i skinn är inte det lättaste heller.

Så förhoppningsvis kommer mina uppdateringar framöver vara fler men mindre. Hoppas ni gillar det!

Etiketter: ,

Kommentera

