Sliten

Så har jag glömt bort bloggen igen… Eller glömt och glömt. De tre senaste dagarna har jag i princip kommit hem från jobbet och somnat direkt. Igår när jag kom hem skulle jag bara sätta mig i soffan och vila lite. Vaknade 1½ timme senare. Satt fortfarande i soffan, med datorn i knät.

Vet inte om det är jobbet, skolan, vädret eller en kombo, men jag känner mig verkligen utsliten. Vet dock inte riktigt vad jag ska göra åt saken. Kan verkligen inte gå ner i arbetstid just nu, skolan är som den är, och vädret? Haha.

Förhoppningsvis blir det bättre nu, ska vila från jobbet ett par dagar och i helgen jobbar jag endast lördag. Ska faktiskt iväg till Uppsala också. Ska bli så skönt att komma bort ett tag, även om det bara är över en natt. Håller på att bli galen här hemma.

Har dock kommit fram till att jag slipper frysa i vinter. Drog fram en gammal vinterkappa, och upptäckte att det blivit snygg medan den legat och skräpat i garderoben. Alltid trevligt när sådant händer. Riktigt tjock är den också, fodrad med äkta päls (vintage såklart). Känner inte ens blåsten igenom, fast det blåst så hårt att jag haft svårt att ta mig fram idag.

Imorgon ska jag blogga lite grann i alla fall, och visa byxorna jag börjat med. De kommer bli helt fantastiska. Bara så ni vet!

Kommentera

